Cabaran: Jangan Menggaru Gatal

menggaru-gatal
Purple Itch by thrumyeye
Cabaran: Hanya perhatikan sahaja tempat gatal itu dan jangan garu!

Persoalannya sekarang, apa perlunya saya berbuat sedemikian?

Sebenarnya jika kita boleh belajar bersabar untuk tidak menggaru gatal, InsyaaAllah kita boleh bertahan dalam banyak perkara.

Baca Lagi

Kita Tak Tahu Sapa Jodoh Kita

jodoh
Jodoh saya adalah dengan kucing?

Kita tak tahu sapa jodoh kita.

Kadang-kadang bercinta sampai 10 tahun pun kalau takdak jodoh putus jugak.

Tak kira lah macam mana kita cuba jaga hubungan tu sekali pun.

Kalau dah tak tertulis dia tu bukan jodoh kita tetap bukan jodoh kita.

Pernah dengar orang cakap “Alah aku ni dah lama kenal dia. Semua perangai dia aku tau.”

Sebenarnya kita silap.

Baca Lagi