Tips Mudah Tapi Berkesan Atasi Sikap Suka Bertangguh

bertangguh
Atasi sikap bertangguh | Procrastination by dinabelenko

Mungkin:

Kali pertama sejurus anda melihat atau terbaca permulaan tajuk artikel ini, akan tercetus dalam fikiran anda;

 Aku baca jap lagi ah artikel ni..”

Tapi jangan!

Jika ada tugasan lain, biarkan dulu. Baca artikel ini sekarang.

— Sila jangan bertangguh.

Saya akan hanya mengambil 2 minit masa anda.

Dan anda InsyaaAllah pasti akan dapat menjimatkan beratus-ratus jam masa dalam kehidupan.

Baca Lagi

Kita Tak Tahu Sapa Jodoh Kita

jodoh
Jodoh saya adalah dengan kucing?

Kita tak tahu sapa jodoh kita.

Kadang-kadang bercinta sampai 10 tahun pun kalau takdak jodoh putus jugak.

Tak kira lah macam mana kita cuba jaga hubungan tu sekali pun.

Kalau dah tak tertulis dia tu bukan jodoh kita tetap bukan jodoh kita.

Pernah dengar orang cakap “Alah aku ni dah lama kenal dia. Semua perangai dia aku tau.”

Sebenarnya kita silap.

Baca Lagi